hemma

Sådär ja, nu är jag hemma igen. skönt men ändå inte, haha..
Jadu, ikväll blir det nog inte så mycket gjort.. kanske hyra film eller så :)
Är skit trött och less på allt, just nu skulle jag bara vilja supa mig redlös och däcka i din famn..
Känna mig hemma, känna mig trygg och bara slippa allt för en stund.
Än fast jag har ett löfte lämnat hos dig så känner jag för att bryta det för stunden,
jag är nog dummast i hela världen känner jag just nu.. haha, ja vissa vet nog..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, är så himla trött.
Har lust att bara gå och lägga mig, men det är lov och klockan är kvart över 7 ;o
Får se, kanske bjuder över mig själv till Elin Romin elelr nått ;) haha.
Ne vi får väl se vad jag orkar, annars hyra film och mysa med mamma..
Sounds great,skriver väl sen när jag kommer på något..

Slå dig ner och känn dig nerslagen
- ungefär så känns det för mig nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0