helg!

Städade som sagt igår, gick skit bra! haha,
var även med Ida en stund igår, funfun.
Jag orkade inte röra på mig imorse, orkade inte öppna ögonen..
Klev upp kvart i 8-8 och ja :) sedan så kom jag försent till skolan.. typ 5-10 min.
Hände nog inget speciellt idag, utom att jag och Tomas sprang runt och sjöng fredagsmys låten.
Jag hoppade runt med en hand i luften och dansade i skolan, skit nujs! sedan kom Rebecce
och då blev vi tre olika stämmor som sjöng låten, men dock lät alla lika falsk.. synd där.
Och ja vad ska man mera säga? hela skolan hade nog damp idag kan man säga!
Alla hoppade runt, små bråkade på skoj och ja allt.. menmen är man mogen så är man :)
PÅ näst sista lektionen så satt dom och prata om bajs? menar ju det, min klass är mogen.

Undra om vi/dom/alla någonsin kommer/har/ska komma hur kiss och bajs-åldern?
Jadu.. nu ska jag gå ner till mamma och tvinga hon skjutsa in mig till stan så vi kan köpa löshår.
Om det är för dyrt så får jag hockey biljett ist (Y) värt, då kan jag även fråga om hon kan köpa sushi till mig!
Är fortfarande superduper sugen på det ;o. eller ett kopp te. usch nu ska jag sluta..
Som jag och mina goda vänner alltid har sagt: Palla vara smal! var tjock och lev livet och ät vad du vill och drick och allt nu vad du än vill, bara du får uppleva saker!


gammal bild och mina armar ser skev ut, men min kamera funkar ju inte så.
Ha en bra dag! vi hörs när jag kommer hem från stan! /k



Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med helg? :) hoppas du får en bra helg.

Jätte bra och fin blogg förresten!

2009-10-16 @ 17:39:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0