Halloween

Idag är det Halloween så happy halloween eller vad tusan man säger,
har nog aldrig riktigt gilla den hära helgen. Halloween har inte varit något för mig,
aldrig varit riktigt intreserad av det.
Aja det är min åsikt, jag tycker helt enkelt inte om halloween.

Sitter här hemma hos pappa, min röst kommer och går känner jag.
Ibland har jag ingen alls och ibland har jag en, men lika bra att va tyst.
Ikväll skulle jag egentligen ut med André,Kp och någon Jonte,
men får inte tag i André så fixar någon annan och gå ut med.
Men jag orkar och har inte en super duper stor lust att gå dit,
en person som jag inte har super stor lust att träffa ska dit..
Men ja det löser sig väl, i hope.
Jag har lockat håret och ska snart sminka mig och sedan leta kläder.
Jag ska inte klä ut mig, som tur är!
jag vet inte, tycker inte om det.

Ha en bra kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0