fika

Var på stan till kl.4 ungefär, hade trevligt!
Tog en chailatte och snackade lite skit med Andreas,
efter ett tag kom Sofie,Madde,Marcus och Emil och satt sig med oss.
Vi skojade väl och ja hade otroligt kul bara, sen försvann dom.
Satt jag och andreas kvar till nån gång runt halv 4, gick runt och undrade vad vi skulle göra.
Gick till Ica och köpte en Loka päron, så gottttt!
Missade bussen hem och orkade inte ta bussen så jag går från konsum, så pappa hämtade upp mig när han ändå var påväg hem och ja..
Satt mig vid datorn, grattade pappa och åt tårta, den var skit god!!
Typ med maränger och sånt, hemma gjort i think? aja god som tusan iaf.
Ska nog chilla vid datorn en stund till, sedan ska jag dra mig till Bjästa och vara med Rebecca och Erika!
Känns som om jag inte har träffat är på 100 år :o.

Jag har egentligen funderat på varför nästan alla är rasister,
menar dom är värd lika mycket som oss, dom är som oss fast annan hudfärg.
Jag menar vi svenskar gör lika mycket dumt som dom gör? så snart börjar vi väl hata oss själva med eller?
Och för en person som är mörkhyad och kommer från Turkiet gör en dum sak,
så då drar vi alla dom över en kamm och tror att alla dom är lika balbalbal.
Jag menar, vi är lika dumma själv..

Ha en bra kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0