ett inlägg som skulle lagts in tidigare.

Idag gjorde jag inget spec, senare drog jag in till stan för att gå på hockeyn.
Det var nice, dom spelade bra men som sagt som ni läste så förlorade modo.
skriver som sagt så spelade lagen bra, och ja.. dock kunde dommaren varit mera vaken.
For hem, och har inte gjort något speciellt. Såg på filmen "New in town"
den var trots allt skit bra tycker jag, eller ja.. har väl sett bättre filmer men aa ni fattar nog.

Kikade även in på stina-lee's blogg och såg att hon vann årets veteran?
och hon hade blivit nominerad till årets blogg om jag inte minns fel eller nått sånt.
gud vad kul, nyss fått ett barn och vinner på det.
Och läste även att Foki vann också, årets blogg och 2 till! och hon fyller 18 :) grattis till henne
kul för dom! :D


Bilden tog jag från falsksanning.blogg.se
som hade tagit den här ifrån

Har haft sötsug hela dagen, inte alls bra där karin!
Och nu är jag otroligt sugen på en hårdbröds macka med tomat och krydda..
Men jag tror inte att vi har tomtat hemma, såklart.
Så istället ska jag gå och göra mig en hårdbröds macka med gurka och krydda ist!
Ouuh, låter så gott. nu blev jag super hungrig, haha..
På tal om hungrig = magsäcken =
magen. så har jag skit ont i revbenen kan typ inte andas
känns det som ;o och har liksom hon innuti om man trycker på dom? haha,
kanska la konstigt inatt och därför har jag ont. eller kom någon och misshandlat mig medans jag sov.
vad är med troligt? ;) ne nu ska jag gå och göra min macka och sedan gå och sova!

Ha en underbar natt (låter porrigt än..) /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0