dåligt sällskap

Vaknade imorse utav att jag fick ett sms av min mamma, hon hade fixat en hockeybiljett.
Och hon undrade om jag ville ha den eller om hon kunde ge bort den, men såklart så skulle jag ha den.
Så senare ikväll så blir det hockey (Y).  Jag orkade inte sätta mig vid datorn imorse när jag vaknade,
så ställde mig och duscha i typ 1 timme, och ja. sen så fixat mig och ätit frukost,
sen så kom mina kära vänner Tomas och Jennie och hälsade på, haha ja..
Vi har haft damp och jagråkafde slänga mig ut från sängen så jag landade på golvet..
Har rätt så ont i min jävla rygg och nacke nu kan jag lova,
Men nu ska jag ta och byta om och sedan blire stan och sen blire hockeyn!

skriver sedan!

ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0