dålig dag

Sen imorse när jag missade bussen så har jag haft en dålig dag,varit sur och tvär..
Men alla har sånna dagar nån gång, men det som var vändpunkten var våran HK!
Vi gjorde potatissallad och fläskfilé!!! kärlek, åh jag älskar mat..
HAHAH, jag vet att jag låter fet men finns verkligen inget godare än god mat!
For hem till mamma en stund efter skolan,gick ut med hunden och sådant.
Stod och väntade på bussen när Isak och Therese åker förbi i Isak's bil,
så dom vände och plockade upp mig och skjutsade mig till stan. tack! :)
Träffa massa folk i stan och umgicks, köpte även ny piercing till läppen.
Skulle ta bussen med Wedda till gårn, men vi kom precis när bussen hade gått.
Så vi började vandra mot själevad så vi hade något att göra så länge,
stannade utanför Tinas lägenhet och väntade på bussen.
Och då kom Tina ut och skulle ta samma buss som oss, great!
Sen har jag bara varit på gårn, ja hände en del saker.. bäst att jag inte skriver det.
For hem för en stund sedan och nu ska jag se på greys! så underbart bra.
Så ska sätta mig i soffan med en tekopp och se på det nu.
Skriver imorgon!

Ha en trevlig kväll! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0