chillar.

Sitter på grn, elelr aa har varit här rätt så länge.
Sitter här med andré just nu, junior sitter vid en annan dator.
Alla andra roar sig, haha ska snart ut och joina dom.
Har nog inte så jätte mycket att skriva,
Men blir nog fast här ikväll ;m.
Orkar inte att fara till domsjö på fest,
Är less på att festa nu för ett tag.
Allt börjar bli så en format, skulle hellre vilja fara till Umeå eller något.
En helt ny fest,massa nya folk och ja allt sådant.
Far på en fest här, så kommer alla som man känner.
Inget nytt, visst jag far på fest för att umgås men mest för att träffa nytt folk.
Inte som fjortisarna som far dit för att hitta en ny att knulla/hångla med varje helg.
Jadu, finns mycket skumt här i denna stad.
Folk har faktiskt sluta kommentera min stil nu sen mitt inlägg om fördomar!
Känns rätt så bra, inte för att jag tar åt mig åt just det dom säger om det.
Men om dom skulle kommenterat nått annat om mig och ja sådant, så skulle jag ju ta åt mig.
Men jag har lärt mig att vara den man verkligen är och vill vara,
jag har hittat mig själv nu sedan jag har bytt stil.
Jag trivs i min hårfärg,piercing,mina "nya" kläder.
Fast egentligen har jag samma kläder som förut,men det blir ju mera "läge" att kalla mig emo nu.
Men skit samma, huvudsaken är att man trivs i den man är och allt sådant.
Jadu.. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
ELLER JO!! JAG STÖR MIG PÅ FOLK SOM KOMMENTERAR OCH KLANKAR NER MIG FÖR JAG ÄR 15!

det är väl ändå inte mitt fel att jag blev den sista född i min familj?
Inte mitt fel att mamma och pappa inte hade tänk att skaffa en till,förän mamma märkte att hon var gravid IGEN.
Och ja, jag skiter i allt sådant. Ja jag för höra att jag är mogen för min ålder och allt,
men det gör mig ändå inte äldre, det gör det även inte för att jag är med äldre folk.
Jag orkar inte bry mig längre, staden får tycka och tänka som dom vill.
Men istället för att ta det genom sms/msn/bdb ja allt skit som finns nu så ska ni ta det i verkligheten.
Alltså face to face! ja blir less på alla er som inte vågar stå upp för dom ni är, eller inte på er.
Men att ni inte vågar visa vem ni är,vad är ni rädd för?
ni vill väl ändå att folk ska tycka om er för den ni är? om ni inte visar det så är ni omtyckt för den dom TROR ni är, ja.. bättre att ni visar vem ni är. Ni kan både vinna och förlora.

Jag skulle hellre vilja förlora kompisar när jag har visat vem jag verkligen är,
man vågar mytcket mer,vågar stå upp för sig själv, våga slänga en kommentar då och då.
Ja visst jag har alltid varit kaxig, men har man en bror som är 2år äldre som alltid har
bråkat och klankat ner på en så blir det lätt så.
Men jag har insett vilken respekt killar och tjejer har fått för mig,
den som jag inte skulle få om jag inte hade visat att jag kaxig och vågar stå för mig själv.
Ja lite kortfattat om vad jag tycker..
men aa. jag hade nog mera att säga än vad jag tänkte..
Ha en bra kväll för det tänker jag ha! och sluta tänka på alla fjortisar som verkligen irreterar en.. (du vet)
Och måste bara säga att jag skiter om du/någon säger att jag är fjortis över telefon eller internet
skulle nog ta åt mig lite mera om du sa det irl (in real life = i verkligheten), eller kunde förklara för mig varför jag är just en fjortis i dina ögon,förklara vad jag har gjort till och börja med! :)
Och jag måste säga också att jag verkligen inte har något emot dom jag ahr varit tsm med,
visst jag kan låta sur men det kan vara för jag är less, eller något sådant.
Det är oftas inte menat mot er, men om ni skriver just då så brukar det tyvär gå ut över er.
Och ja det ska jag väl be om förlåtelse om, för jag emnar inget illa!


Ha en underbar kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0