chailatte

For in till stan imorse med jessica, gick och kollade på gina tricot sedan köpta vi en chailatte.
Gick runt och tittade lite i stan,gick och kolla på olika som hade prao.
Sedan så gick vi till våran prao, var lite stelt och fanns inget att göra tills 12 typ.
Sedan kom lunchrusningen så det blev en hel folk massa där inne,
fick jobba med massa olika saker. Det var faktist kul.
Sedan fick vi lunch en timme tidigare än vad vi skulle,åt rostbiff och potatis.
Måste säga att jag blev kär i potatisen,så jävla god! haha,
Jessica åt en pizza och själklart fick vi dricka.
jag fick stryka små dukar sedan gjorde vi inget alls, gick och köpte ett refilkort åt han xD
Sen satt vi bara och prata och sånt fram till kl.3, sen fick jag och jessica stryka lite skjortor och längre dukar.
Sen fick vi sluta typ 15-20min tidigare (Y) nuuujs like hell! gick på stan,köpte en till chailatte.
Gick ner mot hemköp och helt plöstligt så var den slut. så vi gick till hemköp och köpte en clementin(?)
Kostade 3kr för 2 st xD så jävulst gött!

och ja nu sitter jag här och gör rakt ingenting, min låtsas lillebror fyller som sagt år idag.
Grattis på din 8års dag! :)
Och ja.. kankse ska dra på gårn en sväng,vet inte riktigt än hur jag ska göra :)

Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0