barnfilm?

När jag åkte till Elin så gick vi till Sibylla och åt lite mat, och väntade på hennes syster.
Senare for vi då hem till skogen, satt och prata lite med Lena,Elin och dom.
Gick ut för dom skulle fixa stallet, mocka och sådant.
Sen gick jag och elin in och nu har vi legat här i sängen och sett Sunes jul!
Hahha, en as bra barnfilm. och snart ska vi nog ut och vandra lite träffa någon,
hon ligger här brevid mig och sover? haha, hon sover ofta och länge..
Men skulle väcka hon sedan sa hon, blev lite störd när hon la och snarkade så slog till hon och då sa na att jag skulle väcka hon sedan.. någon gång, haha. Ska kanske ta lite dricka och spruta ut på henne?
nejdå, men dricka skulle vara gott. Den står på golvet och orkar inte sträcka mig.

Jessica om du läser detta så har jag inge pengar på mobilen och därför svarar jag inte,
men ja det är klart vi kan ha det! :) hoppas du läser detta annars får du stryk..

Tänker även ladda upp två bilder på min underbart vackra vän, eller vacker och vacker.
humor har han iaf :D


stilig kille va? :)

Ne nu ska jag forsätta att titta klart på sunes jul och sedan gå ut och roa Elin,
Sen skriver jag ett till inlägg sen ska vi nog sova eller se på film igen.

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer
Postat av: jessica

fuck.. Läste det nu! Så jag har skippat allt hela helgen :( Fast gör inte så mycket men ;mm

2009-10-26 @ 17:16:00
URL: http://jllundgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0