bad på gårn

For till gårn gjorde väl inget speciellt från början, dom visade en film som sög.
Jacke,Kp och André badade, så gick in och satt mig och va social och skrattade åt dom.
Tills slut började dom kasta bollar på/över mig så det skvätte vatten, tillslut blev jag less
så då gick jag och André och kollade om det fanns nå badkläder kvar glömt.
Hittade en för liten bikni, halva brösten fick typ plats och dom var jätte ihop tryckt..
Och för små biknitrosor, skit fint :D haha, så hoppade i och badade lite med dom och höll på.
Sen sååå drog dom in mig till deras omklädningsrum så jag duschade med dom (vi hade badkläder på oss!) haha lät lite crazy annars, och sen så gick vi ut och var sociala med alla andra.
Träffade även David som kom hit från lycksele idag, skit kul! inte precis igår man träffa honom.
Sen for jag,Klas,Jimmy och Brittany ut och åkte lite bil i stan, eller.. Brittany körde då!
Såg en räv vid max, så vi körde efter den för att kolla på den, den var skit söt!!
Men då kom en gammal och längre/större mercedes och försökte köra på den,
fyfan vad sur jag blev..

Nu ska jag prata klart med Andreas, han ska försöka fixa ihop en ny hedder ;)

Ha en bra kväll! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0