Vin och skor.

Idag på morgonen fick vi lite adventsfika eftersom våran lärare är lite smått barnslig och ja.. haha
Eftersom jag hade hittat ett rätt så snygga skor på staden så tvingade jag med mamma så hon kunde köpa dem, och sagt som gjort så fick jag dom. SÅ JÄVLA SNYGG!! gah tack mamma, och sedan köpte vi även skor så jag kan ha på gympan och fotbollen medans vi är inomhus. Sedan gick vi till Waynes och köpte kaffe eller aa mamma köpte islatte :D haha. Sedan så skjutsade hon hem mig till pappa och här sitter jag med ett vin glas, gött!
Ikväll så ska jag till Bjästa aka bäääpa och se på skräckfilm eller något sådant :)
Ha en bra kväll!


never forget me.


Kommentarer
Postat av: sandra

MINA skor........ :(

2009-11-27 @ 19:04:43
URL: http://sandrasorlin.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0