våfflor.

Idag skulle vi ha redovisning om vattenkraftverk till/för lärarna, redovisningen skulla ta ca. 10min.
Först så strulade datorn när vi skulle fixa vårat bildspel poff så försvann en kvart, sen höll vi på att redovisa ungefär 20mn!! hahah
Och nu har vi precis ätit våfflor, tränat lite på det vi ska säga och fixa bildspelet och allt sådant.
Nu ska vi snart bege oss mot skolan så att vi hinner fixa det sista på skolan innan vi ska redovisa,
jag är otroligt närvös.. Hoppas man inte kollar för mycket på pappret eller börja stamma, vilket jag är bra på.
En sak till jag är bra på är att bli röd i ansiktet om man pratar för för mycket folk.. haha

Have a good day, cya later.

U're great<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0