upptagen

Har haft lite mycket nu senaste dagarna (Tisdag och Onsdag alltså).
Iaf så var jag i skolan i tisdags, trodde jag skulle somna ståendes elelr sittandes.
Hade även idrott men jag fick skit ont i magen och kändes som om jag skulle spy,
alltså som om nån kör in en kniv i magen och sitter och snurrar den + spykänsla.
Så "gick" av efter halva idrotten, och sedan efter skolan åkte jag in till stan,
köpte ett par jeans,en t-shirt och en cardigan (kofta med knappar,tror det heter så..?)
Dom tre sakerna för 500kr, eller ja nån krona mindre då!
Sedan gick jag hem till min mormor som bor i stan, vi hade bestämt att vi skulle baka bullar!
Min kusin och hennes kompis från stockholm vad även med, först åt vi mormors underbara mat!
Hemmagjord potatismos och hemmagjorda underbart goda biffar med underbar sås,
finns nog inge bättre mat än hennes ;m.
Iaf så bakade vi massa bullar och åt bullar, drack mjölk och hade kul.
Men usch vad trött jag var, trodde verkligen jag skulle soman i soffan när vi såg på tv.
Och nått otroligt hände, somnade kvart i TOLV! brukar aldrig somna innan 12,
jag har sömnproblem och kan verkligen inte somna tyvär..
Tror det är för jag inte känner mig trygg och ja det är massa grunder i sig, saknar någon helt enkelt.
Någon som gör mig trygg och allt.

Men var ännu tröttare imorse när jag skulle kliva upp, helt otroligt.
Idag så var jag i skolan, var hos mamma ett tag sedan for jag till gårn.
Inte gjort något speciellt.
Men nu ska jag kika vidare och gå och lägga mig, hoppas på att somna tidigt ikväll med.

Ha en bra kväll! /k

När man känner sig vacker innuti, blir man vacker utanpå

Kommentarer
Postat av: brittany

Det dära med att inte känna sig trygg förstår jag lite.. fatta vilka mardrömmar jag får när jag sover utan din bror.

2009-11-05 @ 12:25:37
URL: http://lifeinrealview.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0