trötter

Igår så åkte jag hem till pappa och hämtade mina saker, klas övningskörde..
Men jag lever än, tur va? ;) haha. Sen så åkte vi till kvantum och köpte godis och lite dricka, blev as trött när jag kom hem. Satt mig iaf vid datorn och det kändes som om jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, gick ner tvättade bort sminket sen satt jag,mamma,Klas & Brittany i ett litet rum och trängdes och pratade lite, mysigt.
sen gick jag och la mig och såg på Svensson Svensson, men somnade rätt så fort.

Idag har jag inte gjort något, käkat lite godis sett på tv och sådant. Ska nog ner och hjälpa mamma att baka lite, min bror fyller år på tisdag så vi håller på att baka för fullt här hemma.. eller mamma iaf :D.
Sen ska jag nog sno en kaka eller så, ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. vi ser vad som händer!

Ha en bra dag!


Ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0