trött.

Vaknade för en stund sedan, har ätit frukost och nu sitter jag här igen.
Men ska gå och sminka mig snart, vi ska tydligen till mormor & lelle (låtsas morfar) och äta.
Ibland så börjar jag undra hur gammal man egentligen är,
Just nu hör jag att bror gör sån dära fisljud genom att blåsa på t.ex. arm,ben, ja huden
på Brittany och hon sitter och asgarvar, ibland när man har natthumor kommer man även in
i sin lilla kiss och bajs period igen. haha ganska sjukt att små saker lämna oss aldrig.

Ni har väl inte glömt bort att det är farsbrubbens dag idag? (farsdag)
Bara att knåpa ihop en dikt,rita en bild eller bara säg grattis på farsdag!
Tror dom "gamla" eller ja föräldrarna uppskattar mera att man gör något eget
än att köper något till dom, vissa blir bara glad att dom kommer ihåg att säga grattis.
Nu dom senaste åren har jag bara skrivit dikter på mor & fars-dag och på födelsedagar,
det kan bli lång tråkigt sure. men då är det något personligt man ger bort,
jag kan skriva om ett minne,något vi har klarat oss upp igenom ja en massa saker finns!
Nu ska jag nog knåpa ihop en dikt till pappa och sedan ringa honom, är inte säker om jag ska dit ännu.
Jag vet inte.. Farsdag är inte något man firar med tårta och allt så tycker det räcker att man säger grattis
och kanske ger något om man så vill, men inte så att man är tvungen att åka till sin pappa och sånt.
Eller äter ni fika på mor & fars-dag?

Nu har jag tänkt att gå och sminka mig så mamma inte behöver vänta på mig som vanligt. ehe :$
Grattis till alla pappor idag!

Ha en bra dag! /k


if u want me, u have to show me love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart att man fikar på fars-morsdag !!!

2009-11-08 @ 14:51:57

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0