trött och hungrig

André,Jonte, och Jennie (känner inte dom två sista dom kom från sundsvall),
iaf så kom dom hit till mig igår och vi drack lite öl.
Efter ett tag skulle Jonte och Jennie ut och röka och möta Kp,Junior och Micke,
Meeen.. dom kom hit utan Jonte och Jennie? haha.
Så vi fortsatte dricka lite öl och pratade sen gick vi till festen,
och Jonte var där utanför  och la halvt däckad haha.

Gick in umgicks med folk och hade riktigt kul!
Pratade även med två stycken, kändes bra ändå..
Kvällen slutade iaf med att jag sov hos Kristian,
drömde en hel del skumma drömmar kan jag ju säga.

Men nu ska jag,Brittany,Klas och Jimmy åka och äta på max!
fyllekäk egentligen men ;)
Skriver mera sen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0