trött & less.

Nu har jag nyss anlänt till pappa min! haha, sitter här vid datorn,
smög in utan att säga något till någon och sitter häär som om jag har varit här hela dagen.
Dom blir nog lite förvånad ;). haha skoja.. pappa skjutsade hit mig :(.

Skola imorse assss tråkigt, hände absolut inget speciellt.
Jag håller på med rosa fina handskar/vantar(?) på syslöjden,
vi fick pannkaka till lunch, det var göttttt! hehe
Jag bestämde att jag ska göra en woddodocka på slöjden (Y)
Hade vollyboll på idrotten tråkigt som tusan men jag dansa,sjöng och skrek så hade kul!
Hahha ,jag måste låta helt jävla sjuk i huvudet för er som inte känner mig..
jag kanske är lite sjuk i huvudet men jag bjuder iaf på mig själv!
Och jag VÅGAR vara och visa vem jag själv är, skiter väl i vad alla andra tycker ;).
Kom hem till mamma, internet funkade inte så satt vi tv;n tills pappa kom runt 7.
Han och låtsas mamman hade varit i Sundsvall på ikea och skulle köpa nytt kök.
Ska snart ta och dra mig till bjästa (liten by i Örnsköldsvik typ XD) och vara med T.

Ha en bra dag! /K


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0