trött

Igår kväll så gick jag till konsum och mötte Carl efter hockeyn, modo vann med 4-1!! gaah allt börjar gå bra nu, gjorde inget speciellt satt vid datorn och sedan for vi till affären med Jimmy,Klas & Brittany och köpte Choklad.
Jag firade att det var snö ute så den blev marabou (?) Vinter, så gött. Satt vi datorn, kolla när Klas och Jimmy spelade cs och bara hade kul och sedan efter 12 så gjorde jag lite glögg till mig själv.

Sov till typ 2 imorse, hade råkat armbåga Carl inatt också. Armbågade han mitt i ögat! haha, jag är farlig att sova med. Jag är expert på att slåss/sparkas i sömnen, har fått ett antal blåmärken,blåögor,klösmärken när jag har vaknat upp x). Carl åkte iaf hem så jag åkte hem till mamma, åt tacos (idag igen..)  och nu sitter jag här.
Ska nog se på tv och vila och sådant och sen ska jag nog duscha och dricka glögg.  Vi hade någon med chili choklad, sounds mums. hahaha, jag kommer bli glöggberoende tror jag.. :D men det är ju första advent så måste ha lite julmys!
Ha en bra dag


Ta dagarna som dom kommer.

Kommentarer
Postat av: jennie

Men fyfaan vad gott med glögg:O

2009-11-29 @ 22:19:56
URL: http://jennieeejner.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0