trött

Hejsan, kom nyss hem från gårn.
Idag var jag i skolan, hade som sagt prov.
Gick bättre än förväntat,fick MVG! :) feels great!
Och det var det sista vi hade med hk;n så nu äre slappt där,
Jag for in till stan efter skolan var med några kompisar och sedan for jag till gårn.
Hände inget speciellt idag alls, jag,Jacob och Robin satt och pratade om in flames.
Dom har ju spelning i stockholm i december, är så sugen att åka dit!! gaah blir galen.
Just nu sitter jag här vid mammas dator, sitter och äter/dricker varma koppen.
Så sjukt gott!! haha, imorgon så ska jag börja med en inlämningsupg. i so;n.
Vi har börjat jobba med förintelsen, det är så otroligt intresant.
Men nu ska jag kolla vidare på mailen och sådant, sen ska jag se klart på greys på 5an!
Så otroligt bra pogram, jag vet inte.. jag har verkligen fastnat för det.
Sen ska jag se lite mera på tv och sedan gå och lägga mig sedan.
Är så sjukt trött på morgonen, orkar knappt kliva upp än fast jag somnar lite tidigare nu än vad jag brukar.

Ha det bra! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0