träningvärk

Det var jätte kul att spela fotboll igår, fast jag kände dock att knäna min inte klarar av det.
Men jag tycker om det så jag lever med smärtorna bara det är kul för mig,
var framför mål hade ganska bra läge och sen stupade jag framlänges och knäna la av så ramlade ihop.
Kändes som om allt exakt allt gick i slowmotion (?) just då, haha.
Måste ha sett sjukt kul ut iaf, men man måste bjuda på sig själv ibland.
Fick även veta att vi ska spela i div. 3, vilket är lite tuffare men värt!
Efter träningen gick jag,Elin och Karro ut och väntade på mamma, träffade Norén en stund.
Han berättade att "branden på hammarvägen" inte var någon brand, han somnade ifrån kastrullen bara.
Hahah, så dåligt. kanske bättre om mamma sköter maten hedan efter ;).
Somnade fort som tusan igår, men usch vad skönt jag sov.
Har nog aldrig sovit så skönt på länge!
Fast innan jag somnade gjorde jag 100 situps (Y) börjar känna mig bra och nyttig.
Men usch vad ont jag har i kroppen idag., speciellt ryggen.

Vaknade imorse, fixade mig snabbt som tusan och cyklade till skolan.
Hahah, ganska fult att jag cyklar när det tar typ 3min att gå..
Hade svenska i två timmar första lektionen, inte så speciell bra början på dagen!
Idrotten var sådära, vollyboll. Fast det var väl kul en stund iaf! :)
Inte ofta jag brukar bli glad/nöjd eller tycka om idrotten så det är bra.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra,ta hunden på en lång promenad.
Gå/åka till  Eliin kanske, eller bara vara hemma och ta det lugnt?
Ja vi ser hur det slutar! nu ska jag försöka läsa på till ett prov imorgon


Ett års gammal höst bild,
Tycker verkligen om den hära bilden vet inte..
Tror det har med färgerna att göra eller så.

Ha en bra dag! /k



let's get this party started, drink 'til we get retarded.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0