träning x2

Jag har nyss spelat Wii comfort eller vad det är i 50min!
Hahah, var jävligt roligt faktiskt.
Och nu sitter jag här fast egentligen borde jag byta om och fara på träningen,
tänkte bara skriva ett inlägg innan jag far!
Jag kommer typ inte känna någon som är på träningen känns det som,
Elin är sjuk, Miche ska inte dit och en massa.. haha får göra det bästa av det.
Åh vad trött jag är i kroppen nu, haha.. perfekt innan träning eller hur?
Jag känner att våran familj är lite nördig, här i köket sitter jag och skriv blogg,
Jimmy och Klas spelar cs MOT VARANDRA!! HAH, Brittany sitter i tv rummet, och belina spelar wii.
Vi har inget bättre än datorer och tv i vårat liv..
Men ska ta och byta om och sådant, skriver kankse efter träningen annars får ni vänta till imorgon!

En liten rolig sak som hände nyss.
Jimmy: Men vart är du ser dig ju inte!! (till klas egentligen)
Jag: haha sitter ju här mittimot dig, skaffa glasögon!!
J: hehe.. :$

Klas: NU KÖR VI REN KNIVMATCH DÅ JIMMY!!
jag satt och funderade på om jag skulle gå och hämta kniv och vara med elelr hämta kastrulls lock som skydd.
Eller bara att springa och gömma mig och be dom ta någon annan. haha





Alla har dåliga dagar som sagt.. hehe
Måste verkligen skynda mig!
Ha en bra dag! /k


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0