tidig morgon.

Gick inte och la mig förän runt 5-6, och mamma kom in och väckte mig runt 10 i 1..
Helt ärligt så trodde jag nästan att jag höll på att dö då, men klev upp satt mig vid datorn och sådant. Fixade mig och åkte till pappas mormor för att gratta min bror som fyller år på tisdag, där var även farmor och farfar. Vi åt prinssestårta och kolla på skidorna!? Fråga mig då inte varför, Sverige kompå 6e plats iaf. greeeat.
Påvägen hem askulle vi tanka, men när vi kom dit vi skulle tanka hade dom inte det som Brittany skulle ha så kändes som om vi åkte runt hela stan xD haha. Och nu sitter jag här igen..

Känns som om veckan går så otroligt fort, tyckte at det nyss vad söndag och nu är det söndag igen..
Jag har gjort illa min fot, i lördags när jag vaknade kunde jag inte gå på foten och kan typ fortfarande inte det. Går på tårna på höger foten, känns jäkligt fult men jag har så jäävla ont i den! Den är lite uppsvullen och blå, jadu.. Och det värsta av allt är att jag bara har sovit..
Men nu ska jag titta vidare och kolla runt lite.

Kollade in på en blogg och hittade en underbart snygg tröja!

Tror man kan köpa den på H&m eller Cubus, jag måste köpa en sådan iaf!

Ha en bra dag! /k

Boy, you make me happy.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0