teknik tema.

you name it! hhaha skoja, men vi har ju som sagt haft teknik tema i 3 dagar nu. Är så otroligt less på det skulle verkligen kunna spy om någon bara sa orden vattenkraftverk typ, not fun.
Känner verkligen att jag inte har något att skriva om idag, är jätte trött, har ont i huvudet och såvidare.

Var på staden med min kusin Sara igår, skit mysigt! Vi har nog inte setts på ett halv år känns det som, vi gick och tog en chailatte, kolla på skor och sådant! Hon sa även att jag skulla kunna få låna hennes systemkamera, thats greeeeat! då har jag en kamera, och en bra en.

Idag under teknik temat så målade jag och Johanna 3 grejer, två styckna tog någon!? så fick lov att fixa om dom.. usch, jag menar hur svårt är det att fixa två träbitar själv? ååh, aa och jag fick en vit "hitler" musche sedan gick jag runt så en bra stund. Men efter lunch blev jag less att alla glodde, har dom aldrig sett mig med målarfärg i ansiktet förut eller? haha har typ jämt det känns det som..
Jag längtar tills jag får kabeln så att jag kan föra över mina bilder från telefonen till datorn,
har en hel där om man säger så. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske fråga mamma om vi kan hyra film och tvinga hon massera mig och köpa godis! feels great, eller kanske vara med Jennie vi får se.
Ha en bra dag!


Jag saknar oss, men inte dig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0