svar från frågestunden.

Postat av: Nyfiken
Namnge de 5 finaste 94or och 93or i övik
Svar: Killar och tjejer? alltså fem av varje eller fem tsm? haha..
94or: Matilda Sjöström, Lisa Johansson/spets, Jennie Ejner, Pegah esfahani, Juliana Brandt
93or: Thobias Nyberg, Pierre Lindström, Fanny Nordin, Sandra Sörlin, Fredrik Blomquist.


Postat av: ..
Vad minkar du dig med?
eller hur sminkar du dig kanske man skall säga?

Största fobi?

Något/några saker du verkligen älskar?

Gillar du någon just nu?

Är du oskuld? om nej, hur många har du haft sex med?

Vilka hårfärger har du haft?

Svar: 1.Puder,maskara,kajal,eyliner,ögonbrynspenna och ibland ögonskugga, varierar varje dag.
2.Min största fobi är nog Spindlar,fobi och fobi men att jag ska bli lämnad kvar själv och kommer dö själv.
3. Jag älskar min familj trots att jag inte brukar visa det, min vänner (spec min bästa), öl,glädje,
kärlek (bra kärlek alltså) och lite saker till.
4.Ja jag gillar någon just nu..
5. Nej jag är inte oskuld, runt 5st.
6. Jag har nog haft det mesta färgerna, blond,brun ( i nästan alla nyanser typ..),rött, rosa, grön (dom två sista var inte med mening). och en massa olika!

Postat av: nisse
när vill du ha mig ?? ;P
Svar: haha, aldrig nisse :).


Postat av: Anton
Hur lång/kort är du?
Trivs du med din längd?

Svar: Jag är 162½!! och nej jag skulle nog vilja vara längre, alla "mobbar"/påpekar hela tiden att jag är alldes för kort och allt hela tiden, det är störande för jag har inte valt min längd.

Postat av: Anonym
Vad har du på dig?
Svar: nu när jag svarar? undekläder,byxor och en tröja. haha

Postat av: Erik
Duschar eller badar du helst?
Följdfråga: Sjunger du medans?
Btw: Haha till " trivs du med din längd"

Svar: Jag badar nog helst, men älskar att duscha ändå? haha.. Och ja jag sjunger medans x)
Låter nog inte sådära super bra..

Postat av: rebecca
hur många besökare har du varje dag ? :D
Svar: Det är olika men 100-300 :).


Postat av: Erik
Om du tror ingen ser, vad är en sak du skulle göra?
Svar: fixa ordning trosorna, klia mig precis innan näshålet? haha..


Postat av: Dännisch yanno
Är du nöjd med ditt liv? :))
Svar: det är både och, men kunde gärna fått varit bättre. menmen :)

Postat av: Erik
1.Om du inte gör någonting, vad är mest troligt att du tänker på?
2. Vem är den första person du tänker på när du vaknar?
3. Hur kom skylten "håll er borta från gräsmattan" dit från första början?
4. Om man kan kittla personer med fjädrar, kittlar dom fåglarna?
5. Varför kan man inte kittla sig själv?
6. Vilken färg är dina underkläder?
svar: 1. En kille ;). haha. eller om en kompis mår dåligt så tänker jag på den.
2. Genom att pappa och mamma oftas väcker mig så tror jag nog att det är att dom ska dö,
Eller om jag har fått sms från just en speciell person typ. eller att jag ska döda lärarna :).
3. Antagligen för att snorungar som du och jag gjorde något hemskt med/på den! haha..
4. huh?
5. Då är man beredd på vad som ska hända, man vet vart handen kommer nudda en och då gör man sig själv så att man inte är kittlig!
6. HAHA, vit/svart.

Postat av: Erik
1.Har du någonsin petat näsan under det här året?
2. Tvättar du mellan tårna?
3. Skulle du vilja kasta ett ägg på nån/några?
Om ja, vem/vilka?
4. Varför har du på dig mina skor?
Svar: 1. haha ne.
2. vattnet sköljer genom tårna så ja? haha.
3. japp! alldes för många just nu känner jag.
4. för dom är ful :)

Postat av:
när knulla du första gången?
Svar: Samma sommar som jag skulle fylla 14.

Postat av: nyfiken
namnge de 5finaste 92-91-90or i övik
Svar: killar och tjejer?
92or: Jacob Jonsson,Caroline Berglund, Julia Sjöström,Caroline Sjöström,Robin Gimbergsson.
91or: Brittany Bono,Kristian Pettersson,Josef Westman,William Lundstedt & Jesper Jägbring.
90or: Angelica Lindberg, pouyeh esfahani, Sannah Forsberg,och en massa mera.


Postat av: Erik
1. Om jag bad dig om sex skulle svaret på den frågan vara samma som svaret på den här?
2. Gillar du barn? Har du någonsin ätit ett...?
3. Vad heter dina bröst?
4. Skulle du lämna en fest arrangerad av dina vänner för att ha en picknick med levande ljus med mig?
5. Vilken är din favorit ställning?
Svar: 1. haha vafan,
2. nej det gör jag inte usch, haha kanske ;).
3.berit och bernt, nejmen inget..
4. Det beror på, hur festen är, hur bra jag känner dig.
5. hehe, säger jag inte här ;m.

Postat av: DOOOMEIJ
Tänker du bjuda mig på en snus imorgon?
Svar: hahah ne.

Postat av: Julia söderqvist
var bor du i övik? :)
Svar: Jag bor i Gullänget och Hörnett! :)

Postat av: Frida
Vad är det modigaste du någonsin har gjort?
Svar: För mig är det väl typ.. dödat en spindel, men en sak som jag har vågat göra nu på slutet är att våga visa vad jag känner och hur jag egentligen mår och det är nog det modigaste jag har gjort..
För jag har alltid levt under ett skal, aldrig visat hur jag mår eller något.
Men nu har jag vågat öppna upp mig för människor,och genligt mig är det det modigaste jag har gjort!

Kommentarer
Postat av: fanny

ihihi :) jävla sötnos! glad jag blir (:

2009-12-11 @ 19:39:43
URL: http://ffannynordin.devote.se
Postat av: Sandra

nemen, här är ju jag nämnd.. sötnosing! Vi borde ses snart..?

2010-02-01 @ 14:41:16
URL: http://sandrasorlin.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0