städa

Kändes riktigt hemskt att kliva upp imorse, ändå så hade vi sovmorgon.
Jag önskar verkligen att jag hade lätt att ställa om mig, vissa har det dom lyckosarna!
Hände inget speciellt idag utom att jag och Tomas hade tredje världskriget,
våran skola är nog inte helt normal om jag ska vara ärlig.
Nu sitter jag här framför datorn som ett fån, känns som om att jag stirrar på skärmen
och väntar på att the grudge tjejen eller något ska hoppa ut..
Jag har plockat ihop på mitt rum,gått ner med disken,damsugat, och snart ska jag
torka golvet och sedan är jag klar!
Ikväll så ska jag åka till Domsjö, modo's damlag (fotboll alltså) ska ha mötet och första träning.
En del ville att jag skulle följa med och jag har inte spelat på så otroligt länge,
tror dock inte att mina knän kommer att palla det..
Men det får jag så ut med eftersom fotboll är något som jag verklig vill spela.

Ska nog skynda mig att bli klar någon gång så min mamma blir glad och jag har ett rent rum.
HAHAH, ska nog åka och sola med Petra i veckan igen! :) blir great och brunt i hope.

Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0