spa söndag

Just nu så sitter jag här med en ansiktsmask i ansiktet haha,  letade upp ett rätt så bra recept på internet och tyckte det var bra att testa. Så nu sitter jag med en banan ansiktsmask i ansiktet, luktar rätt så gott faktiskt!
Sedan ska jag nog göra en egen peeling och peela benen,armarna och allt sådant sen raka benen sådant.
Det hära ser ut att bli en riktigt slapp & spa söndag, ibland är det viktigt att rå om sig själv. Och det var ett tag sedan jag hade ansiktsmask/hårinpackning och peelade benen och sådant, ska nog tvätta bort ansiktsmasken snart och gå ner och koka lite Champangete, det är skit gott! jag rekomenderar er att prova det, vi köpte det på lösvikt på Ica kvantum! :) Vi ska nog köpa nyss snart, det fanns en massa spänande smaker!



Min katt Doris verkar inte riktigt vara riktigt hundra måste jag ju säga haha, jag lovar att hon har typ ADHD eller liknande. T.ex. som igår när Brittany gick upp för trappen  så la katta kvar där nere och när hon gick in i rummet så rusar Doris upp för trappen och när hon kollade ut på katta så stelnar hon typ som om hon vore ett sådant djur som ändrar färg som dom passar in i miljön dom är i. Så då står hon där helt stilla och stirrar på oss haha, vi har som "räcken" eller pinnar kanske det är? haha aja, vi har dom vid trappen iaf och då gömmer hon sig där och när Brittany ska ner för trappen så anfaller Doris hennes fötter/ben, haha.. Och vi har en biabed(?) till min hund, alltså vet inte hur jag ska förklara dom.. fråga era föräldrar! I allafall så lägger hon sig i den och bara stirrar på en, sen så börjar hon springa runt i cirklar i den och efter ett litet tag så kryper hon under själva dynan. Tror det var igår morse så kom hon inrusandes på mitt rum och kom och åt på mina fötter och sedan kröp hon in i täcket klöste/bet mig på rumpan och allt sådant.. Så helt normal kan hon ju inte vara! :D men det är ganska underhållande.

Satt och kollade lite på Gina tricot,h&m,cubus och en massa sidor, hittade en tröja som jag fastnade för direkt!
Finns att köpa på Cubus om jag minns rätt (mitt minne är inte super bra..)


Nu ska jag gå och ha mitt egna spa. haha
Ha en bra söndagskväll!

Can't stop thinking of u.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0