sola

Jag sov hos Petrapullis igår, vi var med en massa folk.
Drack lite, och hade kul.
Resten skulle på fest men vi bara åkte med i bilen och sedan for till max.
Åkte hem och åt maxmaten hemma,mådde gott.
Petra somnade väldigt fort, jag låg vaken en stund.
Vi klev upp för ett tag sedan så vi åt nyss frukost och nu är vi påväg ner till stan.
Vi ska gå och sola, du vet.. vem vill vara blekis när jag är brun och fin?
hahah skoja, skulle bara låta lite som Kissie..
Men nu ska vi gå, skriver nog mera sedan.
Vet inte hur länge jag är här eller vad som händer ikväll, vi får se vad som händer och skall.
haha skoja, det är något som mamma brukar säga.

Ha en bra dag! /k

Jag vet att det är omöjligt men jag väntar ändå
För det är i det omöjliga som det sker ett under.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0