Skolan

Sitter i skolan just nu och håller på med det sista med teknik temat, vi ska ha en muntlig redovisning så vi måste skriva om historia bakom saken som vi har byggt. Otroligt jäkla drygt, just nu sitter jag och Tomas i caffeterian och skriver lite, än fast vi är i olika grupper xD. Men vi fick lov att ladda datorerna och det fanns inge utag som funkade eller var ledigt i klassrummet så då gick vi hit istället, idag fyller även min bror år.

Grattis bror! 17år, känns som om vi alldes nyss var barn och var hos farmor och farfar med hela släkten och vi stod i lilla uppförs/nerförsbacken i slänten och dansade till låtar på radion och hade popcorn i glasspaket och hoppade omkring så alla ramlade ut. Ett tag kändes det som om vi alltid skulle vara barn, vi skulle alltid vara "klas och karin"  som alla föräldrarna skrattade åt för vi var lite som vi var, men efter ett tag började vi växa upp och blev äldre med åren, vi tappade bort varandra. Vi hade inte samma kontakt som vi hade förut, vi säger knappt hej till varandra ibland. Alla syskon bråkar någon gång men våra bråk kommer jag trots allt aldrig att glömma, men trots allt vi har varit med om tillsammans och det vi har stöttat varandra genom så älskar jag dig tro det eller ej. Ibland känner jag bara att jag önskar att du kunde dö, hur skönt hade inte det varit? Ingen bossig storebror, ingen man måste ta efter och allt sådant. Men tänk hur tråkigt det hade varit, ingen att bråka med, ingen att gråta hos, ingen som är barnslig så man kan börja skratta vilket humör man är på..

Men nu måste jag forsätta så jag blir klar!
Ha en bra dag i skolan!



Cause you know I'd walk a thousand miles, If I could just see you tonight.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0