sen kväll.

For som sagt till Bjästa igår, var på gårn och sedan gick jag och T till honom.
Satt och kolla i gymnasiekatalogen och sådant, sen började vi se på film.
Tror vi såg Saw IV (?) vet inte, men bytte efter typ 20min för den såg.
Då såg vi på happyfeet (bra film för bebis som jag som T säg..)
Blev kittlad så blev inte så super mycket film, blev även kallad tråkig och att jag var sur.
Men jag blir så när jag ser på film, haha.
Sen så la vi och pratade en hel del och sedan så skulle vi sova runt 2,
men tror inte att visomnade förän typ 3-4 för blev kittlad och jag blev "sur".
Eller aa låtsas bli sur iaf, och sen så slutade han och sa förlåt och ahha.
Vaknade runt 11, runt 12 så skickade Daniel sms att han skulle komma efter han ätit.
Så T hoppade upp och gick och duschade efter att han har drygat sig med att kittla ihjäl mig,
sedan så kom Daniel och sedan kom någon annan från skorped dit.
SEn så satt dom och drack och sedan drog dom på matchen och nu sitt jag här.

Ikväll har jag absolut ingen aning om vad som händer, vi får se! :)
Fick nyss veta att Modo förlorade mot Hv 71... not good!
Hittade lite gamla bilder.




Ha en bra kväll! /k

jag föll för dig, i ett fall som blev för hårt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0