schuuul.



Svar:  vart får du get ifrån? ja jag satt ihop champange-te när det inte ska sitta ihop. men vart du får skälva grejen ifrån att jag ska dricka get förstår jag inte riktigt,  du må vara lite dum i think. OM du ens vet vad champange är?
Om det var texten "sounds great to be me ;) "  du menade att jag var pinsam på så måste jag bara säga att jag var otroligt jävla oseriös när jag skrev detta, lite ironi måste ni ändå förstå visst? och synd jag har aldrig bett dig läsa min blogg så ;).

Iaf så kom jag hem från skolan för ett tag sedan, har gjort lite rostade mackor med skinka och dricker ett mjölkglas medans jag håller på med ett hemprov vi har fått för ett tag sedan som jag borde ha börjat skrivit på för ett bra tag sedan men har ine orkat och har haft lite mycket ett tag nu men det är ordnat nu! Så hade tänkt att börja med det så jag kan få ett bra betyg i so, fick tillbaka en skrifftligt sak nu idag fick VG på det! känns bra för jag hade inte gjort så super mycket och slarv skrev och blev tvungen att skynda mig! Hade lite mindre än en lektion på mig så det var lite jobbigt, men det slutade ju bra iaf! 

Jag kom och tänka på en sak som är ganska otroligt egentligen, för något år sedan kunde inte jag äta en macka när man såg skinkan eller så. Jag hade alltså alltid ost över skinkan eller åt jag aldrig skinka och nu kan jag äta det som det är utan macka till. Ganska otroligt hur mycket som ändrar sig med tiden egentligen..
Min fot har inte blivit bättre så jag går fortfarande på tå, känns lite fult och känns typ som om alla kollar på mig som jag vore dum i huvudet xD Men måste forsätta med mitt skolarbete nu! jag menar vem vill sabba sin chans till att få en bra utbildning till ett bra jobb? Och vem vill hoppa av skolan och gå extra år like dessie och dom?
Ha en bra dag!

Is it wrong to be strong?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0