saknar oss men inte dig.

Har inte gjort något speciellt alls sedan jag skrev sist! haha, men ska nog snart åka till pappa och hämta alla mina saker som jag ska ha här hos mamma, köpa godis och kanske hyra eller vara med Jennie och Emelie, båda är jäkligt lockande just nu tyck ja. Det är iskallt här hemma, vettefan vad som har hänt..
Men ska skynda mig så min mamma inte blir sur! hehe.
Om det blir att sepå film hemma så ska jag nog göra en ansikts mask och sådant, bara rå om mig själv.
Kanske få lite julstämmning! Pappa sa igår att det inte finns snö i fjälls, känns hemskt. hur länge tar det inte innan vi får snö då isf? för 3-4veckor sedan fanns det snö och det var is på sjön men allt försvann ;o hehe.
Ha det bra!


this is me, u can't change me.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0