Redovisning = done!

Nu var redovisningen klar då, så jääääkla skönt! okej den var typ klar för en timme sedan men ändå..
Såklart så började jag stamma,läste fel en gång.. haha men kändes som om det gick rätt så bra :).
Och nu sitter jag här och lyssnar på lite julmusik så tänkte fixa ansiktsmask och hårinpackning igen,
det finns absolut inget bättre än att bara ta hand om sig själv!
Juste imorse när jag kom till skolan trodde jag att jag skulle dö, hade skit ont i magen (10ggr värre än mensvärk), spyan uppe i halsen och satt och kallsvettades.. usch så hemskt.
Men det gick som tur över.

Måste bara säga att det är mervärt att ni gör ansikstmaskerna själva, trots att dem man köper luktar gott.
Men min hy är mycket mjukare än en kompis som alltid har köpt sin och hon har användt det längre än mig.
Så det känns ju verkligen bra när man känner hur det hjälper med saker som är billiga trotts allt.
Nu ska jag och mamma på frendo en sväng,
ha det bra!


Du får mig att le som ingen annan kan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0