räkmackor.

Kom hem från mormor och morfar för ett tag sedan,
och ja ni som läste förra inlägget där jag skrev mormor & Lelle (låtsas morfar).
Min morfar har inte hört av sig sen jag var kankse 6?
Så jag har nästan aldrig haft någon morfar i mina ögon,
men Lelle har som varit min morfar och brukar kalla han det.
Iaf så åt vi räkmackor och kollade på hockey (Sverige - Finland),
tror Sverige förlorade med över 7-0.. pinsamt!
Tog även hem lite lp-skivfodral som jag hade tänkt att sätta upp på väggen!
Ska nog prata med mamma och sedan försöka fixa i ordning mitt rum lite mera,
förut ville jag ha som utländskt men det gick inte så bra..
Men ska nog tapetsera om, skaffa en fondvägg och sådant :)
Sedan fixa bilderna så att jag kan ha dom som tavler,
och sedan skriva en dikt på väggen och sådant! försöker planera upp lite ;).
Sen vill jag nog klippa en ny frilla, jag vill färga om håret rödare (tappar färgen).

Rätt så mycket jag vill göra i mitt liv känner jag,
skulle vilja testa vara rosahårig, skulle vara nice!
Jag vet inte har fått för mig att jag ska testa allt,
jag menar om jag dör i ung ålder (olycka eller vad som helst)
så har jag ändå hunnit varit med om det mesta som jag vill,
jag har kunnat visa världen vem jag är.
Jag har kunnat ta skit och varit stark..
Ska nog kolla vidare nu och leta nån snygg frilla, skriver sedan!

Ha en bra dag! /k

För dagen kommer
Aldrig bli ljusare
Än vad du gör den till.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0