plugg.

Har suttit här vid datorn, kollat på tv och pluggat till provet imorgon,
allt detta samtidigt. Jag ser alltid på tv när jag sitter vid datorn,
och medans lyssnar jag på musik?
Förstår inte riktigt mig själv ibland, känns som om det kommer gå bra imorgon.
Vi har prov i hk - ekonomi typ, sounds fun?.. not.
Hoppas vi hinner göra nått att äta eller något sådant, blir äckligt att äta fisk annars.
Vi har alltstå hk lektionen innan lunch så vi behöver inte gå till lunchen på onsdagar,
vilken är skit bra! Eftersom det är fisk på onsdagar..
Brukar gillar fisk, eller ja lax och grillad gädda & abbore typ.
Jag växte upp hos farmor & farfar i skogen och vi fiskade ofta,
sen så grillade/rökte farfar alltid fisken och jag och min kusin fick rensa den.
Sen satt vi på kvällarna och åt det med tunnbröd, fanns inget bättre.

Usch vad jag började tänka på hur bra och mysigt det var när man var liten,
man kunde bara krypa ihop i föräldrarnas knän och bara sitta där.
Springa runt och vara med sina kompisar, inte behöva tänka på något rykte.
Inte behöva tänka på vad som kommer hända om man gör så eller så,
Man kunde bara leva livet. Man hade alltid mysigt med släkten,familjen och allt.

Nu börjar jag frysa som vanligt, mina händer är iskalla..
Ska nog gå ner och koka kaffe eller te och sedan tvätta bort sminket och sätta mig i soffan en stund.
Planera lite inför helgen, ska nog mest troligen till Bjästa på fredag sen ser vi om jag sover där.
Sen ser vi väl om jag kommer hem på lördag eller om jag far någon annan stans!
Brukar alltid bli så, haha. Ser ut som om jag ska på matchen på lördag.
Modo - Hv, men ska inte stå i Modos klack..... känns konstigt ;o.
Fast lät som om jag och T ska sitta nu? haha ja fattar inget,
skriver väl mera imorgon.

Ha en underbar kväll och morgon & dag imorgon! /k


Ta en dag i taget, se vad som kommer sedan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0