plugg

Ibland så känns det som om allt jag skriver om handlar om skolan/att jag är i skolan haha, men så är livet när man går i skolan. Just nu så sitter jag och skriver in det jag skrev igår kväll på ett papper, andra frågan av tre.
Skrev 2 A4an igår med bra svar och rätt så mycket tankar och sådant, känns som om det hära kommer gå bra.
Men jag ska nog skriva klart det innan folket kommer hit och ska gratta bror min och fika och sådant, vill ju såklart träffa min släkt. Det är inte så ofta jag gör det tyvär, men oftas så har vi jävligt kul tillsammans.
Ni som vet hur jag är som eller ni som har ne uppfattning av mig som "sprallig, tokig,rolig" och massa sånt, ja min släkt är ungefär likadan.
Men ska skriva vidare på uppsatsen!
Ha en bra dag!

Som man bäddar får man ligga.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0