plugg..

Kom hem till mamma min för ett tag sedan, har sovmorgon imoron och därför orkar jag inte sova hos pappa. För då måste jag kliva upp rätt så tidigt för att hinna med busseeen, så då sover jag här.
Jag ska alldes stax sätta mig och plugga lite hade jag tänkt, fixa lita till Svenskan och så.
Sen msåte jag baka lite, vi ska som sagt sälja fikabröd i klassen.
Det är min tur att sälja men min katt hade rivit upp påsen och ätit upp några muffins (Y).
Så nu måste jag baka om 2 påsar, känns jävligt drygt..
Tror jag ska baka Hallongrottor eller vad det het?. Känns lite gay att BARA ha muffins att sälja.
Blir nog bäst om jag ber mamma ta med sig påsarna på jobbet så blir det sålt fort,
Blir kung.
Just nu ska jag gå och he på lite deppmusik och tända ljus och plugga.
Allt är lite upp och ner vänt just nu, allt blir dåligt..
Det kändes ungefär som om hela världen rasade ihop på en sekund.

Ha en bra dag! /k

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0