plågsam dag! med underbara männsikor

Idag känns det som om det är den plågsamaste dagen på länge,
eftersom det inte gick så bra för mig att somna inatt.
Har vänt på dygnet helt under lovet, har somnat runt 6 varje natt.
Men somnade iaf runt.. 2-4, men la och hosta som en tok..
men otroligt jobbig dag ändå,
kliva upp tidigt,vara i skolan och usch..
Men det gick faktiskt helt okej! Det märktes att vi hade varit utan varandra för länge,
vi i skolan alltså. Nästan ingen kunde konsentera sig och allt.
På ett sätt känns det skönt, få ordning på vardagen igen.

Efter skolan så tog jag bussen hem till stan, träffade lite kompisar.
Jag väntade även på att min vän Andreas skulle klippa sig,
Medans gick jag och köpte sånna dära glasögon som alla har från bikbok!
Kommer väl någon bild framöver, cuz''' u know..
MIN LILLA SYSTER HAR FÅTT EN SYSTEM KAMERA, SÅ FYFAN VAD HON SKA FÅ FOTA MIG!!
haha ne nu ska jag inte vara elak, men ska nog fråga någon dag om jag kan få ta ett kort med den.
Lite jobbigt när min egna kamera har gått sönder..
Min lille lilla bror har fått ett Wii spel, så just nu tror jag hela familjen har testat (utom jag då :D),
Min låtsas mamma's har fått ett arv så därför ger hon saker till barnen,
Tror Stora syster min ska få penagr till en bil! (hon håll på med körkortet nu).
Jag och bror min ska få tusen kr var, vilket är jätte snällt!
Vi är trots allt inte hennes barn men ändå så är vi som en familj, med är tacksam över dom pengarna!
Så ska till stan och shoppa lite med Sannah i veckan! feels great..
Men nu äre så att jag måste planera upp lite vad jag ska köpa,
annars känns det som om jag kommer köpa onödiga saker.
Men kläder ska det bli har jag bestämt, men vad vet jag inte riktigt än..
Lutar mest mot lackleggings,jeans och en/två tröjor!
beror väl på för vilket pris jag hittar kläderna för :).

Men nu ska jag gå och dricka lite te med Carola och snacka lite skit om livet,
Äta en macka (har inte ätit nått sen lunch), frågat mamma om hon har beställt skorna än!
Tror jag skulle få dom första och dom sista! feels great, tack mamma och Låtsas mamma<3
Fyfan, undra vad jag skulle göra utan min familj (med min familj menar jag även låtsas syskon och mamma!)<3
(skulle göra ett hjärta men dator jäveln är seg så orkar inte)

Ha en bra dag! /k

Ta vara på det du har, du vet aldrig när du kan tappa det.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0