lesss

Åh blir lite less just nu, inget är som det ska eller som det borde..
Men det ordnar sig, ihelgenser det bra ut.
Ska till bjästa på fredag., kanske se skräckfilm så lär dö! och ska vara sovgäst.haha
Och sen ska jag på matchen på lördag, sen ska jag ha sovgäst!
SOunds greeeeat..
Här får ni lite bilder sen jag var hos Elin, vi satt och drack glögg,åt pepparkakor och lyssna på julmusik!
Det enda som saknades var snön, ingen riktigt julkänsla/jul utan snö ju..



Ungefär såhära ledsen blev jag när det inte fanns snö, ist fanns det jätte stora vattenpölar..

(klicka på bilderna för att se i större format)



Vet att ni gillar min dubbel haka på vissa bilder, jag är stolt för att jag är normal byggd.
Jag är varken för fet eller för smal, och jag triivs! hehe





Avslutar med denna bild och säger godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0