less.

BLIR SÅ JÄVLA LESS NÄR FOLK SKA TA ANDRAS JÄVLA DIKTER,
jag menar.. kan dom inte skriva egna dikter eller fråga om dom får ta den?
Om man har skrivit den själv så är det inte så jävla kul när alla ska använda dom,
tänk dom som verkligen lägger ner sitt liv på det..
Jag hade skrivit en dikt själv, och jag hatar när alla andra ska ta dom.
Iaf utan att fråga, för.. ååh!

"hereismee" på bdb hade tagit en dikt från mig, eller egentligen kanske inte dikt.
Men det är typ ord om man säger så.
Dom orden är byggt på något som har hänt,något som händer i mitt liv..
Menmen, får väl se om hon tar bort den annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
Just nu känner jag att jag behövde få ut lite ilska och därför skrev jag det hära..

Kommentarer
Postat av: petra

ta't lugnt karin, hur ska hon veta att du har skrivit den själv & att ingen får ta den?

skriv under dina dikter att ingen får ta dom? ;o

2009-11-18 @ 19:59:42
URL: http://petraforsgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0