lår som går ihop?

Jag satt och tänkte lite och kom och tänka på Kissies inlägg om att låren inte borde gå ihop,
men det gör det på alla och det beror på hur man står.
Om man "bresar" mera med benen så äre klart att dom inte går ihop ju..
Och jag menar det är inte skit snyggt med tjejer som är as smala, där det bara finns skinn och ben på..
Killarna bryr sig egentligen inte riktigt om hur tjejen ser ut, dom gillar oftas alla kroppsbygnader.
Det är vi i oss själva som är osäker, vi har en drömm hur vi i gentligen ska se ut.
Och det tycker jag egentligen är lite fel, för alla är bra på sitt sätt.
SKit smala tjejer är ju bra på sitt viss och "tjocka" är bra på sitt viss, egentligen finns det inget tjock i min syn.
Om killarna själv får välja tror jag nog att dom väljer en tjej som har mera hull på kroppen,
för dom har oftast större bröst. Som de mesta vet så gillar killarna det ju, fast vissa inte.

Var bara tvungen att skriva av mig det..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0