kinamat

Min dag/kväll är förbryllad (heter det så ens!? haha) jag fick kinamat av mamma, beställde 4 små rätter så jävla underbart gottt!!! hehe det är alltså fritterad kött och räckor, biffgryta och kycklinggryta,ris och såklar lyckokakan! hehe, på min stod det "Your exotic ideas will lead you to many exciting new adventures" sounds great, eller hur? haha, Har även lånat min mammas kamera och knäppt lite bilder. håller på att ladda in dom i datorn så att jag kan lägga ut dom :). Ni har inte riktigt sett mig i röda håret om man säger så, knäppa även med dom dära bikbok glasögonen. haha känner mig lite wannabe allt just nu, men dom är snygga!

Vad ska ni göra ikväll? :) Jag ska kanske till Carro, och Pierre skulle höra av sig om han skulle till stan och isf skulle jag träffa han. Just nu försöker jag få tag i Savannah för vi pratade igår och då skulle vi kankse leka idag men har inte fått tag i na på hela dagen! haha
Allt strular just nu.. slskriver sedan när bilderna är inne på datorn!

Ha en bra dag!

Tänk på det du har och glöm det du inte kan få.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0