kallt

Sitter här vid datorn och fryser som tusan,mina händer och allt är iskallt och jag skakar.
Fast egentligen förstår jag inte hur jag kan frysa när jag sitter med ett täcke,
I alla fall så ser jag på tv (cops), så sjukt bra program!
Har inte orkar börjat med so;n än, men det är jävligt svåra frågor.
Eller svåra, dom är väl jobbiga om man säger så.
Men ska börja med det efter jag har ätit, annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll.
Ska kanske baka lite muffins och sådant, har varit äckligt trött hela dagen.
Sista timmen hade vi svenska och vi läser någon bok som heter "vad mina ögon har sett".
Handlar om världskrigen, hemskt bok egentligen..
Jag kunde inte hålla ögonen öppna och höll på att somna hela tiden. haha
Men nu ska jag äta, skriver sedan!

Ha en bra dag! /k


I miss u, i miss me.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0