kall kväll.

Fixade mig och sådant sedan så drog jag till Bjästa aka bäpa! haha, var iskallt ute. Var påväg med Rebecca där Erika också var, men efter vägen mötte jag Marcus (som är Rebeccas bror),Markus,Peter och Carl så gick runt med dom lite först. Sedan så gick vi hem till Marcus/Rebecca, spelade lite anden i glaset, pratade och såg på Tv och sådant.
Kom hem för typ en timme sedan så just nu sitter jag här och äter godis,dricker lite cola och ser på tv! "The real world" på mtv, ganska underhållande pogram :D! haha, fick även veta att modo vann idag med 2-1! thats great,
börjar gå uppåt nu när vi fått tillbaka Peter "foppa" Forsberg, haha skojade med foppa i mitten. Men som sagt han är bra på passningsspel och det är bra att vi fick tillbaka honom.

Nu ska jag kolla vidare sedan bestämma mig vilken film jag ska se, min bror och Brittany hyrde en del filmer så!
Ha en bra kväll!

Lev livet som du vill och ta det som det kommer.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0