ingen rubrik

Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i huvudet,
ont i magen och spykänsla. Var kokhet men kallsvettades,
så pratade med pappa och stannade hemma.
Sov till någongång runt 3-4, skönt som tusan att få sova ut igen.
Har sett på tv,suttit här, duschat och tagit det lugnt.

Börjar bli kallt att sitta i shorts och min fina t-shirt "I ♥LISEBERG"
även kallad "fjortis"tröja utav många, skit samma dom är sköna.
ska nog gå och koka lite nudlar käka det, sedan slänga mig i soffan med en kopp te.
Ska nog se på sex and the city eller up (eller upp vad tusan den nu heter).
Hosta vidare, och kankse kolla om pappa min vill nått gott till mig.
Fast kom precis på att jag har ett par bullar i kylskåpet som jag kan äta upp :D
Har faktiskt lite svårt att svälja också, usch..
Hoppas jag blir piggare under helgen iaf, hatar att vara sjuk.
Jag hinner knappt bli frisk innan jag är sjuk igen så drygt,
hade precis blivit frisk och hade varit det ett tag sen fick jag den hära hostan..

Har ni läst att kissie och dessie är förflyttad från blogg.se?
Så nu ska man typ inte kunna anmäla dom eller vad det var, fattade inte riktigt.
Min hjärna kanske är "blond" trots allt ;) ahha, alla klagar på att jag är dum så.
Ne ska nog sluta babbla om allt och inget nu!

Ha en bra dag! /k


show me if u like me


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0