hurtbulle nästa?

Har nyss ätit och nu sitter jag här, borde gå och packa och gå och kissa.
HAHAHA, ja. Ska ta bussen om 20min, så borde verkligen skynda mig.
Jag vet inte vad som har hänt med mig, är så himla glad bara!
Skulle kunna krama vem som helst känns det som, ingen kan förstöra min glädje idag.
Jag har städat rummet självmant, bäddat rent, damsugat, torka golvet och allt,
och nu är jahg super glad att åka och träna.
Haha, visst jag har alltid känt att jag borde och träna men orkar inte. haha, ja jag är lat.
Men nu så vill jag bara ut och springa, springa så långt jag kan :o.
vilket inte borde bli så super långt ;) haha.

Jag brukar göra en del situps varje kväll, vilket hurmör jag är på beror på hur många jag gör.
Gjorde runt 50, vilade en stund och gjorde 50 till igår kväll.
Och nu ska jag åka iväg och svettas like hell!
Sen ska jag nog göra lite situps ikväll, egentligen skulle jag behöva träna rygg,lår,mage och rumpa.
Men fotboll är kul, och trots att jag får ont i mina knän så vill jag verkligen kämpa mig i genom detta.
Jag spelade fotboll förut, var bland dom bästa backarna i modo.
Allt var så jävla bra, tills jag fick så jävla ont i knäna och fotbollen tog över min fritid.
Men nu är jag verkligen redo att ge den en chans till, och hoppas verkligen att det blir bra! :)
Bäst jag gå och packar ihop allt så jag inte missar bussen! haha skulle vara typiskt mig.


Ha en bra kväll! /k



don't ever let no one tell you, you ain't beautiful

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0