hjärna? vart!?

Ibalnd så kan man verkligen börja fundera om vissa folk har hjärnor eller använder dom, om inte?
VART KAN MAN KÖPA EN ÅT DOM!?!?
En kompis berättade att två av hennes klasskompisar/kompisar försökte ha trekant med min kompis kille,
dom har varit tsm 6månader.. Hur kan ens kompisar ens göra något sådant mot en!?
Så jävla lågt, jag blev skit sur när min kompis berättade detta till mig..
Och det sjukaste egentligen är att en av dom tjejerna hade pojkvän. ÅH BLIR SÅ JÄVLA SUR!!

Fast dock så tycker jag att hennes kille borde få berömm att ha se ifrån och sa till min kompis vad som hände och allt, det är sånna killar man vill ha! åh..
Egentligen vet jag inte alls varför jag skrev detta, tror att det är mest för jag ville få det ur mig.
Vafan har man för kompisar om dom håller på sådära!? när dom vet att hon och han är tsm och usch..

NE NU SKA JAG GÅ OCH HOPPA I DUSCHEN!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0