hemkommen

Kom nyss hem, var och åt på framnäs baren.
Nån som Petra's låtsas pappa började prata med kände igen mig otroligt mycket,
Sedan kom vi fram till att vi var grannar när jag bodde i Domsjö.
VILKET ÄR JÄTTE LÄNGE SEDAN! flytta till hörnett när bror min nyss hade börjat skolan,
hon kände iaf igen mig och alla vi började prata om en massa sen vi bodde där.
Jag och petra bodde nära varandra där också och var ofta med varandra,
fick höra att jag är lik mamma min.. sisådär 4:de gången den hära veckan.
Brukar oftas höra att jag är mest lik pappa, men tydligen så är jag lik mamma nu iaf.
Åt skit god mat iaf! och nu sitter vi här med en grogg var och inte gör så mycket.
Några kompisar skulle tydligen hit sa Petra nu, och sen vet jag inte om vi drar ut.
Ska iaf (i alla fall) sova här, för mamma ville dricka vin och inte kan hämta mig
och ville tydligen inte att jag skulle gå hem.
Eftersom det var två våldtäkter föra veckan tror jag, och massa sånt..
Övik blir bara värre och värre, förut kunde man skita i allt och komma hem när man ville.
Men nu är det våldtäkter,misshandel ja allt möjligt varje helg ungefär.
Fyfan vad tråkigt, hur kan man leva sitt liv efter ha dödat/försökt döda någon eller våldtakigt (?)
någon. Nog för att det blir ett ärr i själen på dom som råkar ut för det hära så måste det bli det på dom som gör det.. dom kan ju inte precis må bra efter åt, tänk att gå och tänka att dom har förstört ett liv..
Aja nu ska jag dricka upp groggen, Petra klagade på att jag var seg på att dricka upp den.
Hoppas ni får en bra kväll/natt så hörs vi senare!

Ha en bra kväll! /k


Om det är någonting jag har lärt mig så är det att livet kan man
inte fuska sig igenom som alla andra spel.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0