help?

Jag har ju som sagt 500kr kvar utav pengarna jag fick av låtsas mamman min.
Och jag funderar lite på att köpa lackleggings, men vet inte om dom är bra!?
Är det någon som har sånna som kan berätta om dom är bra?
Alltså.. själva kvalitén.
Ska nog på stan en sväng imorgon och kolla lite,
lackleggings,puder,underkläder ja jag vet inte riktigt.
Vill bara ha hjälp med lackleggings..

Får väl se om jag drar mig mot staden imorgon eller nästa vecka!


Blir så less!! nu har vi inte ens nudlar hemma.
Det här är första dagen under veckan som jag ska äta middag hemma,
och då ska dom inte göra någon middag!?
och inte har vi nudlar hemma heller..
Vägrar äta macka, eftersom jag inte tycker om mackor men tvingade i mig 2 idag ändå..

Lär väl sluta med att jag måste göra en toast ändå..
ska gå och leta fram ALLT vi har hemma nu!

Ha en bra dag! /k

Kommentarer
Postat av: lisa

lackleggingsarna på MQ är braaa ;)

2009-11-06 @ 16:22:06

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0