gone

Tjoho! haha skojade med tjohoandet..
Jag var på stan med Petra köpte lite saker, kul!
Vi har som sagt inte varit med varandra på ett tag,
och nu ligger jag här i hennes säng med datorn.
Hon sitter och pratar om att hon vill passa med maskara på under fransarna?
hur kan man inte göra det? hahaha, jaa..
Ikväll eller senare vet jag inte riktigt vad vi ska göra,
finns inte så mycket att göra här i övik.. tyvär
tror det var något på sliperiet som hon skulle på,
sen ska vi nog åka och äta någonstans med hennes föräldrar.
Ganska kul att hon och jag är barndomskompisar,
då var vi skit liten och hon hade orange hårfärg..
Ja hon har det naturligt! nu kommer hon döda mig om hon läser det hära.. haha
Och jag hade ofta min pippidräkt, så hon fick låna kläderna och jag hade håret.
sen slutade vi prata och allt sådant, sen nu för nått år sedan blev vi kompisar igen.

Nu fick jag nått tugummi som smakar choklad och karamell eller vad det är?
dom är goda fast smakar mest kaffe tycker jag, haha.
Nu ska jag nog springa och hoppa på hon och mördbulta hon lite granna.
Har ni läst att paow är polisanmäld förresten!?
Dj;n tror jag det var på klubb glamor hade polisanmält hon för en massa grejer typ,
tror det var för förtal eller vad det var..
Ni kan läsa det på www.finest.se/falsksanning (deras nya skvaller blogg!)
Här får ni lite bilder, oseriösa och seriösa! haha..
(klicka på bilderna för att se i större format)


KOmmer mera bilder senare!

Ha en bra dag! /K

Kommentarer
Postat av: petra.

KARIN KÄFT OM MIN HÅRFÄRG!!!!!!!!111111111

2009-11-09 @ 00:09:26
URL: http://petraforsgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0